Obsługa interesantów
Odbiorcy ciepła i potencjalni odbiorcy ciepła są obsługiwani przez pracowników Energetyki Cieplnej od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00,
W Dziale Ekonomiczno – Finasowo – Księgowym i Dziale Realizacji Inwestycji i Projektowania są załatwiane sprawy związane:
- ze składaniem wniosków o przyłączenie do sieci ciepłowniczej
- z wydawaniem warunków technicznych podłączenia nowych odbiorców do sieci ciepłowniczej
- z fakturowaniem sprzedaży ciepła
- z podpisaniem i realizacją umowy przyłączeniowej
- z podpisaniem i realizacją umowy sprzedaży ciepła
Powyższe sprawy można zgłaszać:
- osobiście w przy ul. Przemysłowej 2 lub tel. 46 833 24 23
- pisemnie na adres spółki
- drogą elektroniczną na adres biuro@ecskierniewice.pl
Nieprawidłowości w dostawie ciepła można zgłaszać:
- w godz. 7.oo-15.oo w Sekretariacie Spółki : tel. 46 833 24 23
- w godz. 15.oo-7.oo i w dni wolne od pracy w Pogotowiu Ciepłowniczym 46 832 47 10
Pozostali interesanci mogą zgłaszać sprawy w sekretariacie spółki osobiście lub:
- pod nr tel.46 833 24 23,
- faxem 46 833 24 23 w 37
- tradycyjną pocztą
- pocztą elektroniczną biuro@ecskierniewice.pl
Sprawa po przyjęciu jest kierowana do prezesa lub dyrektora, a następnie do odpowiedniej pod względem merytorycznym komórki organizacyjnej. Każda zgłoszona sprawa rozpatrywana jest bez zbędnej zwłoki. Klient jest informowany o terminie załatwienia sprawy lub przedłużeniu terminu, jeśli sprawa wymaga wyjaśnienia dodatkowych okoliczności.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Niciadata wytworzenia: 2021-03-18
- opublikował: Ewelina Lorencdata publikacji: 2021-03-19 15:36