Biuletyn Informacji Publicznej
Energetyka Cieplna Sp. z o. o. w Skierniewicach

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.ecskierniewice.pl

Treść strony

Obsługa interesantów

Odbiorcy ciepła i potencjalni odbiorcy ciepła są obsługiwani przez pracowników Energetyki Cieplnej od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00, 

W Dziale Ekonomiczno – Finasowo – Księgowym i Dziale Realizacji Inwestycji i Projektowania są załatwiane sprawy związane: 

  • ze składaniem wniosków o przyłączenie do sieci ciepłowniczej
  • z wydawaniem warunków technicznych podłączenia nowych odbiorców do sieci ciepłowniczej
  • z fakturowaniem sprzedaży ciepła
  • z podpisaniem i realizacją umowy przyłączeniowej
  • z podpisaniem i realizacją umowy sprzedaży ciepła 

Powyższe sprawy można zgłaszać:

  • osobiście w przy ul. Przemysłowej 2 lub tel. 46 833 24 23
  • pisemnie na adres spółki
  • drogą elektroniczną na adres biuro@ecskierniewice.pl

Nieprawidłowości w dostawie ciepła można zgłaszać: 

  • w godz. 7.oo-15.oo w Sekretariacie Spółki : tel. 46 833 24 23
  • w godz. 15.oo-7.oo i w dni wolne od pracy w Pogotowiu Ciepłowniczym 46 832 47 10

Pozostali interesanci mogą zgłaszać sprawy w sekretariacie spółki osobiście lub:

  • pod nr tel.46 833 24 23,
  • faxem 46 833 24 23 w 37
  • tradycyjną pocztą
  • pocztą elektroniczną biuro@ecskierniewice.pl

Sprawa po przyjęciu jest kierowana do prezesa lub dyrektora, a następnie do odpowiedniej pod względem merytorycznym komórki organizacyjnej. Każda zgłoszona sprawa rozpatrywana jest bez zbędnej zwłoki. Klient jest informowany o terminie załatwienia sprawy lub przedłużeniu terminu, jeśli sprawa wymaga wyjaśnienia dodatkowych okoliczności.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Nicia
    data wytworzenia: 2021-03-18
  • opublikował: Ewelina Lorenc
    data publikacji: 2021-03-19 15:36

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 13534
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-03-08 10:36:03